Tjenester
Tjenester
Hoteller
Det er ingen hoteller på Chennai Lufthavn. Radisson Blu Hotel Chennai (tlf: +91(0)44 2231 0101) ligger i nærheten av flyplassen, akkurat som Trident Hotel (tlf: +91(0)44 2234 4747). Andre og billigere alternativ ikke langt unna flyplassen ligger Hotel Mars (tlf: +91(0)44 2264 1523). For flere hoteller og å bestille på nettet, kan du gå til Booking.com. De tilbyr er stort utvalg av hoteller til konkurransedyktige priser internet.
Butikker og restauranter
Det finnes restauranter og butikker i både internasjonale og nasjonale terminaler, men den største konsentrasjon av å spise og drikke tilgjengelig og butikker finnes i korridoren mellom disse to terminaler.
Bagasje
Det finnes bagasje skap på Chennai Lufthavn, men du kan også sett bagasjen på skranken. Førespørsler om tapte elementer kan gjøres via en av informasjonsskranke.
Informasjon
Det er informasjonsskranke i begge terminaler for førespørsler om Chennai Lufthavn, flytider og flyplass tjenester
Business
Det er en begreset Business senter ved Chennai Lufthavn for faksing, kopiering eller videokonferanse. For omfattende business tilgjengelig inkludert utleie av møterom og konferanserom, må du slå til business hoteller nær Chennai Lufthavn (se Hoteller).
Handikappede
Chennai Lufthavn har god tilgjengelighet for funksjonshemmede, selv om du kan ha problemer med å få gjennom folkemengdene. Det er rullestol ramper og tilpassede heiser og toaletter. Parkeringsplasser har vært reservert for funksjonshemmede reisende rett foran terminal inngangen.
Andre tjenester
Det er banker, valutaveksling kontor og minibanker spredt rundt terminaler. Det er også trådløst internett (Wi-Fi) tilgjengelig, eller du kan få internett via en av internettkaffe. Spredt rundt terminal er det vannkjølere med gratis (og sikker) drikkevann. Det er et apotek i det innenlandske terminal. Det er også stille rom og soverom for reisende som har en lang nytt lag.