Tjenester
Tjenester
Hoteller
Det er ingen hoteller i Kota Kinabalu Lufthavn, men det er noen i nærheten, inkludert Shangri-La hoteller: Tanjung Aru Resort (tlf: +60(0)88 327 878) og Rasa Ria Resort (tlf: +60(0)88 792 888). Andre hotell i nærheten av flyplassen er Megah D'Aru Hotel (tlf: +60(0)88 239 666), Crown Borneo Hotel (tlf: +60(0)88 231 768) og Seapark Condotel (tlf: +60(0)88 282 828).
Butikker og restauranter
Det finnes restauranter og snackbarer i avgangshallen (før toll). På butikkene bak tollen finner du, bortsett fra de vanlige duty-free butikker, en gullsmed, en suvenirbutikk og en butikk som spesialiteter seg på frosne fiskeprodukter.
Bagasje
Du kan oppbevare bagasjen i skap i avgangshall. Nær bagasjeområdet det er en tapt og funnet skranke.
Informasjon
I både ankomster og Avganger hall det finnes informasjonsskranke for forespørsler om flytider og flyplassen tjenester.
Business
Med unntak for grunnleggende fasiliteter som faks, kopiering og internettilgang Kota Kinabalu Lufthavn ikke tilbyr business fasiliteter. For dette må du slå til luksus hoteller og feriesteder (se hoteller) som har møteplasser og konferanserom tilgjengelig.
Handikappede
Kota Kinabalu Lufthavn har god tilgjengelighet for funksjonshemmede. Det er rullestol ramper og tilpassede heiser og toaletter.
Andre tjenester
Maybank og CIM Bank har vekslekontorer i ankomster og avreise Hall. Du kan finne minibanker spredt rundt terminaler. Førstehjelp Stasjonen ligger i første etasje (ankomsthallen). Trådløst internet (Wi-Fi) er kun tilgjengelig i VIP-lounge på Kota Kinabalu Lufthavn.