Tjenester
Tjenester
Hoteller
Rett ved flyplassen - i Stjørdal - er Quality Airport Hotel Værnes (tel: +47(0)7480 4500). For andre hoteller er det anbefalt å reise inn til Trondheim sentrum. Du kan bestille hotellrom hos serviceskranken i ankomsthallen. For flere hoteller og for å bestille online kan du gå til Booking.com, de har et stort utvalg av hoteller med gode internettpriser.
Butikker og restauranter
Utvalget av butikk, restauranter og barer er begrenset. Terminal A har en restaurant og en bar, men i Terminal B er det bare en snackbar. Videre er det en Duty Free Shop (Norge er ikke i EU), en parfymebutikk og en avis- og magasinkiosk.
Bagasje
Det er en generell informasjonsskranke hvor du kan gå for tapt- og funnet-elementer. Du kan ikke lagre bagasjen på Trondheim lufthavn.
Informasjon
Det er en generell serviceskranke i ankomsthallen, hvor du også kan få hjelp med turistinformasjon og hotellreservasjoner.
Business
Flyplassen har et forretnings- og konferansesenter, foruten generelle forretningsfasiliteter er det syv rom tilgjengelig, for 12-45 personer. Ytterligere informasjon er tilgjengelig gjennom flyplassens generelle telefonnummer (tel: +47 (0) 7484 3000). Omfattende fasiliteter er tilgjengelig på Quality Airport Hotel (se Hotels).
Handikappede
Flyplassen er tilrettelagt for funksjonshemmede.
Andre tjenester
Det er en bank (Fokus) og det er minibanker.