Tjenester
Tjenester
Hoteller
Det er ingen hoteller på flyplassen. Men på 5 minutter fra flyplassen er det Quality Hotell (tlf. +1(0)800 661 6858). Et annet alternativ er Best Western Port O'Call Hotell (tlf. +1(0) 403 291 4600) på 6 kilometer. For flere hoteller og reservasjoner online kan du gå til Booking.com. Dette nettstedet tilbyr et bredt utvalg av hoteller til konkurransedyktige (internett) priser.
Shopping og måltid
Det er mange butikker og fire duty-free butikker på avgangshallen. De fleste restauranter og snackbarer er her også.
Bagasje
Bagasje depoter er tilgjengelig ved ankomsthallen i informasjonen. Pris: CAD 1,00 til 5,00 per strøk eller koffert. Flyplassen har vaktmestertjenester (tlf. 1 (0) 403 291 2653). For tapt og funnet elementer kan du kontakte flyselskapet. Eller ring (tlf. 1 (0) 403 735 1449) eller be om informasjon online.
Informasjon
Det er fire kiosker ved ankomsthallen hvor du kan få informasjon om flyplassen og rutetider. Informasjonen desk staff hjelper deg med turistinformasjon, funnet gjenstander og bagasjeoppbevaring.
Business
Det er to salonger med forretningsfasiliteter. Servisair Chinook er reservert for avgang flyreiser fra brygge D og Rocky Mountain Lounge er for reisende fra brygge C. Air Canada har Maple Leaf Lounge, som er kun for Air Canada Frequent Flyer kortholdere. Gratis trådløst internett er tilgjengelig overalt på flyplassen (tlf. 1 (0) 886 353 3537). Skranke er også tilgjengelig.
På 5 minutter unna flyplassen er Quality Hotell, som har flere konferanserom og business fasiliteter (tlf. 1 (0) 800 661 6858).
Handikappede
Flyplassen har spesielt reserverte parkeringsplasser for bevegelseshemmede. I tillegg til dette, har flyplassen rullestol ramper og tilpassede heiser og toaletter. Mer informasjon om reiser i Calgary for funksjonshemmede er tilgjengelig på dette webside.
Andre tjenester
Terminalen har banker, vekslingskontor, Førstehjelp stasjoner og minibanker.