Tjenester

Tjenester

Hoteller

Hilton Seattle Airport & Conference Center (tlf. +1(0)206 244 4800) og Rodeway Inn SeaTac (tlf. +1(0)206 246 9300) ligger i nærheten av flyplassen. For flere hoteller og på linje reservasjoner, kan du gå til  Booking.com. Dette nettstedet tilbyr et bredt utvalg av hoteller til konkurransedyktige (internett) priser.

Shopping og måltid

Etter sikkerhetskontroll i den sentrale terminalen er det mange butikker, restauranter og (snack) barer. Det er et bredt spekter av take-away mat som du har lov til å ta med deg på flyet. Fra sushi til hamburgere.

Bagasje

Det er ingen bagasjen skap tilgjengelig. Hos Ken's bagasje kontor (ved carrousels 12 og 13) kan du levere inn bagasjen. For tapt og funnet elementer, kan du gå til rom 6016 på den sentrale hallen (mellometasjen) eller fylle ut et online skjema. Du kan også forhøre deg med flyselskapet om tapt bagasje.

Seattle Lufthavn har spesielle Send-It-Home kiosker før hver sikkerhetskontroll. Hvis du tilfeldigvis bærer en forbudt element i håndbagasjen, kan du sende den hjem fra en av disse selvbetjente kiosker. Fra Ken's bagasjen kontor kan du pakke og sende disse elementene.

Informasjon

Alle terminalene har serviceavdelinger som har informasjon om flyplassen og rutetider. På Sea-Tac, er det mange frivillige som kan hjelpe deg. Du kan kjenne dem fra sine blå jakker eller deres lilla og røde klær.

Business

Sea-Tac Flyplass Konferanse Senter (tlf. +1(0)206 439 6602) ligger på gangavstand fra terminalen. Det tilbyr en omfattende service: kontor og møterom og catering. Les denne brosjyren for mer informasjon.

Regus Business Centers Express ligger i hall C. Her vil du finne individuelle arbeidsstasjoner med alle slags business-fasiliteter. Det finnes også muligheter i denne konferansesenteret for lading bærbare datamaskiner og mobiltelefoner. Bærbar datamaskin (Northern Satellite) gir lignende fasiliteter.

Handikappede

Sea-Tac har toaletter for personer med redusert mobilitet og (TDD) telefoner for hørselshemmede. Det er spesielt reserverte parkeringsplasser for bevegelseshemmede på fjerde og femte etasje i parkeringshuset. Videre har flyplassen rullestol ramper og tilpassede heiser og toaletter. Når du trenger ekstra hjelp på flyplassen, kan du kontakte flyselskapet på forhånd og ringe Huntleigh (tlf. +1 (0) 206 433 5287).

Andre tjenester

Alle terminalene har banker, vekslingskontorer og minibanker. Det er gratis Wi-Fi og mobiltelefon og mp3 ladestasjoner på hele flyplassen. Laptop lane (Northern Satellite) er et senter der du kan koble til Internett, fax, ta fotokopier eller telefonsamtaler. Det er også internett-telefoner, som lar deg sjekke e-post eller finne informasjon på nettet. Hele flyplassen er innredet med moderne kunst.